Advertisement

Νεότερα για το πλοίο

3.092

Όπως σας είχαμε ενημερώσει την Παρασκευή, με τη λήξη της προθεσμίας κατάθεσης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, άρχισαν οι διαδικασίες προσωρινής ανάθεσης των δρομολογίων  στο πλοίο ΙΟΝΙΣ, το οποίο ολοκλήρωσε τις εργασίες δεξαμενισμού του και σήμερα εξέρχεται της δεξαμενής και αναμένει πλέον την επιθεώρηση εμπορικών πλοίων για το δοκιμαστικό ταξίδι και το οριστικό ok να ξεκινήσει δρομολόγια. Αυτό αναμένεται να γίνει εντός της εβδομάδος και για το λόγο ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες συνήθως δεν …βιάζονται για την ολοκλήρωση των διαδικασιών. (Σημειώνουμε ότι οι σχετικές διαδικασίες μετά την κήρυξη έκπτωτης της ΛΑΝΕ από τη γραμμή κράτησαν πάνω από τρεις μήνες και μάλιστα τη στιγμή που το νησί δεν είχε σύνδεση με Πειραιά και Κρήτη, ενώ δεν έγινε ουσιαστικά καμία ενέργεια για να βρεθεί προσωρινή λύση για το καλοκαίρι. Αυτά, απλά για να μην ξεχνιόμαστε…).

Σύμφωνα, λοιπόν, με τα παραπάνω ο σχεδιασμός τώρα για το πρώτο δρομολόγιο είναι για τις 17 Οκτωβρίου, ενώ σχεδιάζονται τώρα τα δρομολόγια με αναδιατάξεις σε όσα είχαν γίνει γνωστά προ καιρού. (Σημειώνεται ότι και τα δρομολόγια πρέπει να περάσουν από μία σειρά από εγκρίσεις και άλλα γραφειοκρατικά!)

Ο τρέχων σχεδιασμός είναι να γίνεται το ένα δρομολόγιο από Πειραιά κάθε Τρίτη πρωί 10πμ και το άλλο κάθε Παρασκευή 2 ή 3μμ, από Κύθηρα δε κάθε Πέμπτη 5μμ και κάθε Κυριακή επίσης 5μμ. με το Γύθειο όπως και παλιά, κάθε Τετάρτη μεσημέρι. Και αυτά για το χειμώνα, καθώς τους θερινούς μήνες θα γίνει άλλος σχεδιασμός με αύξηση των δρομολογίων.

Το πλοίο μπορεί να μεταφέρει 170 Ι.Χ. ή 12 νταλίκες και 130 Ι.Χ. θα ταξιδεύει δε με 16ν.μ. ταχύτητα κάτι που σημαίνει ότι τη διαδρομή από Πειραιά θα καλύπτει σε 6,5 ώρες περίπου και από Γύθειο σε 2,15. Στο πλοίο έχουν προστεθεί 5 καμπίνες των 4 ατόμων και θα έχει 34 άτομα πλήρωμα.

Όλα τα παραπάνω είναι σύμφωνα με όσες πληροφορίες  δίνει η πλοιοκτησία και δεν μένει παρά να ξεκινήσει και να έχουμε και ως επιβάτες πλέον, αλλά και οι επαγγελματίες, τη δική μας εικόνα για όλα αυτά, ώστε να δούμε επιτέλους να τελειώνει άλλη μία φάση του λεγόμενου συγκοινωνιακού που επί χρόνια απασχολεί τα Κύθηρα, ένα «ανάδελφο» νησί από το οποίο δεν λείπουν ποτέ τα σχετικά προβλήματα.

Ελπίζουμε η νεότερη πληροφόρηση για το θέμα να αφορά πλέον την επισημοποίηση των παραπάνω και την ανακοίνωση της πρώτης αναχώρησης του πλοίου από Πειραιά.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο