Advertisement

Απάντηση Σταυρούλας Φατσέα στον κ. Σουρή

662

Λυπούμαι βαθύτατα που ο κ. Ζαχαρίας Σουρής επιλέγει την οδό της τοξικότητας, των ύβρεων και της διαστρέβλωσης στον πολιτικό του λόγο. Υποθέτω ότι ο πανικός και η υπερβολική επιθυμία του για μια καρέκλα στο Δημοτικό Συμβούλιο τον κάνει να καταφεύγει σε μια τέτοια προσωπική επίθεση στο πρόσωπό μου.

Αντιλαμβάνομαι το μένος σου, Ζαχαρία, λυπάμαι μόνο που οι υποσχέσεις σου για πολιτικό πολιτισμό, (θυμάσαι, φαντάζομαι, τη συνομιλία μας, στην εκδήλωση στα Πιτσινιάνικα…) δεν κράτησαν ούτε ένα μήνα. Κρίμα!

Υπό άλλες συνθήκες δε θα απαντούσα καθόλου, αλλά λόγω προεκλογικής περιόδου, είμαι υποχρεωμένη να το κάνω. Το έργο και η πορεία μου είναι γνωστά στον κόσμο. Η σημερινή κατάσταση του Γυμνασίου Κυθήρων είναι ακριβώς όπως την περιγράφω και αν ο κ. Σουρής είχε κάνει τον κόπο να επισκεφθεί το σχολείο, θα μπορούσε να το έχει διαπιστώσει ο ίδιος. Ο κ. Σουρής όχι μόνο, ουδέποτε ενημερώθηκε για την πραγματική κατάσταση και τις ανάγκες του Γυμνασίου Κυθήρων, αλλά ανέξοδα και επιπόλαια τάζει «σύγχρονα εκπαιδευτήρια» στους ψηφοφόρους του. Φαίνεται όμως ότι και η αναγνωστική του επάρκεια είναι αντιστρόφως ανάλογη της αμετροέπειας και της μισαλλοδοξίας του. Πως είναι δυνατό να προσπαθώ τάχα να προσελκύσω ψηφοφόρους όταν απευθύνομαι σε «υποψηφίους παλαιούς μαθητές»;. Προφανώς δεν αντιλαμβάνεται τι διαβάζει. Επειδή και στο δικό του συνδυασμό, υπάρχουν παλαιοί μαθητές μου, τον συμβουλεύω να ζητά τη συνδρομή τους στην κατανόηση των κειμένων. Αν πραγματικά ενδιαφερόταν για τον «ιερό χώρο της παιδείας» αντί να με υβρίζει και να με απειλεί, θα έπρεπε να ελέγξει τα λεγόμενά μου και τότε να με κρίνει. Αλήθεια, νομίζει ο κ. Σουρής ότι δεν δικαιούμαι να μιλώ για το σχολείο επειδή είμαι διευθύντρια του; Υπάρχει κάποιου είδους ασυμβίβαστο, που μόνο ο κ. Σουρής γνωρίζει;

Ο κ. Σουρής προφανώς ανησυχεί που η κινδυνολογία του και για τα σχολεία διαψεύδεται με τέτοιο πανηγυρικό τρόπο και υπόσχεται να «περιφρουρήσει την ηρεμία της μαθητικής κοινότητας» την ίδια ώρα που αναίτια και αδικαιολόγητα επιτίθεται σε μένα με φρασεολογία και χαρακτηρισμούς, το ύφος και  την αισθητική των οποίων, θέτω στην κρίση του κόσμου. Λυπάμαι που ένας νέος άνθρωπος επιλέγει να ξεκινήσει την πολιτική του πορεία με τέτοιο τρόπο, υποβαθμίζοντας τον πολιτικό διάλογο σε επίπεδο ύβρεων και απειλών. Ποιος όμως, αλήθεια, χρησιμοποιεί ψηφοθηρικά τον «ιερό χώρο της παιδείας»; Εκείνος που τον υπηρετεί επί 30 και πλέον έτη ή μήπως εκείνος που απρόσκλητα  παρίσταται σε εκδηλώσεις των σχολείων με μοναδικό σκοπό να κάνει εντύπωση;

Ερωτώ δημόσια τον κ. Σουρήμε ποια ιδιότητα ακριβώς, εκείνος και οι υποψήφιοί του, παρέστησαν στους αγιασμούς των σχολείων στις 11-09; Αποτελούν μέλη της σχολικής κοινότητας; Είναι δάσκαλοι ή γονείς και κηδεμόνες παιδιών στα συγκεκριμένα σχολεία όπου παρέστησαν; Έχουν κάποια θεσμική ιδιότητα που να δικαιολογεί την παρουσία τους (π.χ. μέλη Σχολικής Επιτροπής); Προκάλεσαν αλγεινή εντύπωση με την στάση τους αυτή, ελπίζω να μπορούν να το κατανοήσουν και οι ίδιοι γιατί οι πολίτες το σχολιάζουν ακόμα αρνητικότατα.

Θα συνεχίσω να μιλάω για την παιδεία και τις υποδομές της συγκρίνοντας το παρόν με το παρελθόν γιατί μου το επιβάλλει και η θέση μου και η ευαισθησία μου (η οποία δεν εξαντλείται προεκλογικά) και κυρίως η πολυετής εμπειρία μου στα εκπαιδευτικά  πεπραγμένα των Κυθήρων.

Σταυρούλα Φατσέα

Διευθύντρια Γυμνασίου Κυθήρων

ΥΓ: Απόφαση κατακύρωσης της εκπόνησης των μελετών για το έργο «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ», με χρηματοδότηση του ΠΕΠ Αττικής, στην ένωση οικονομικών φορέων «ΑΔΚ: ΑΡΩΝΗΣ-ΔΡΕΤΤΑΣ-ΚΑΡΛΑΥΤΗΣ Σύμβουλοι Μηχανικοί Α.Ε.»:

 

 

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο