Αποστολή στη Γαλλία: Η Citroën παρουσιάζει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης Ami
Η κίνηση στις πόλεις αλλάζει και η Citroën θέλει το όχημα της να γίνει το Ami. Ένα νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, που δημιουργήθηκε ακολουθώντας τα trends, τις συνήθειες και τις επιθυμίες των πελατών της.
Από την ιδέα και το concept car έως το μοντέλο παραγωγής μέσα σε ένα χρόνο: Η Citroën παρουσίασε το Ami electric microcar δώδεκα μήνες μετά το ντεμπούτο του Ami One Concept στο περασμένο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Paris La Defense Arena ήταν ο χώρος που η Citroën διάλεξε να παρουσιάσει τις ιδέες της για την αυτοκίνηση στο μέλλον και τον ρόλο της στις αστικές μετακινήσεις. Οι Γάλλοι θέλουν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις πόλεις του μέλλοντος αλλά και στους κατασκευαστές που θα μείνουν ενεργοί στις επόμενες δεκαετίες. «Άνοιξαν τα χαρτιά τους» έδειξαν τα ηλεκτρικά μοντέλα τους (το Ami και το C5 Aircross SUV Hybrid) μίλησαν για το μέλλον (ένα αμιγώς ηλεκτρικό Hatchback σαν το C4) και έδειξαν την στρατηγική τους για το μέλλον και το project 100% Ηλεκτροκίνηση Διαθέσιμη για όλους (100% Electric Mobility Accessible To All). Εδώ το κύριο θέμα είναι το Citroën Ami.
Μικρότερο από… Smart;
Το Ami είναι πολύ μικρότερο και στενότερο από το Smart EQ Fortwo, με μήκος 1,94 μέτρων και πλάτος 1,52 μέτρων ενώ έχει βάρος μόλις 485 κιλά, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας 5.5 kWh. Είναι διθέσιο στυλάτο και περισσότερο… συμβατικό από το πρωτότυπο Ami One. Η εμφάνισή του ορίζεται από το διπλό φωτιστικό σώμα στα δύο άκρα και τις ασύμμετρες πόρτες που ανοίγουν σε αντίθετες κατευθύνσεις, γεγονός που ξενίζει αρχικά αλλά τραβά την προσοχή και το ενδιαφέρον τελικά.
Με 70 χλμ αυτονομία
Με βάση την ταξινόμησή του, το Citroën Ami μπορεί να οδηγηθεί χωρίς άδεια οδήγησης στην Ευρωπαϊκή Ένωση (από 16 ετών κατά μέσο όρο). Χάρη στο μικρό του μέγεθος, κύκλος στροφής 7,2 μέτρων και την ηλεκτροκίνηση, το Ami θεωρείται πρακτική λύση για μικρές διαδρομές σε πόλεις και μια πραγματική εναλλακτική λύση για όσους δεν θέλουν scooter, ποδήλατο, η μοτοποδήλατο ακόμη και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Με ισχύ από έναν ηλεκτροκινητήρα 6 kW (10 ίππων), το Citroën Ami έχει μέγιστη ταχύτητα που περιορίζεται στα 45 χλμ. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 5,5 kWh παρέχει μια εμβέλεια οδήγησης έως και 70 χλμ και μπορεί να φορτιστεί σε 3 ώρες σε μια συμβατική πρίζα 220 V χρησιμοποιώντας απλό καλώδιο. Το Citroën Ami μπορεί επίσης να επαναφορτίσει την μπαταρία του σε δημόσιο τερματικό σταθμό ή Wall Box χρησιμοποιώντας το κατάλληλο καλώδιο.
Αγοράστε το, νοικιάστε το, μοιραστείτε το
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι χρήσης της Ami, με την Citroën να προσφέρει στους πελάτες τις επιλογές αγοράς, μακροχρόνιας μίσθωσης ή κοινής χρήσης αυτοκινήτων. Για όσους ενδιαφέρονται να το αγοράσουν ολοκληρωτικά, η βασική τιμή στη Γαλλία είναι 6.000 ευρώ (βασική έκδοση). Υπάρχει επίσης η δυνατότητα μακροχρόνιας σύμβασης μίσθωσης (48 μήνες) με μηνιαία πληρωμή 19,99 ευρώ το μήνα. Για να καλύψει και την μορφή δανεισμού του αυτοκινήτου, η Citroën βάζει το Ami στον στόλο της υπηρεσίας κοινής χρήσης οχημάτων της κοινής εταιρίας PSA Free2Move με τιμή 0,26 ευρώ / λεπτό ή με μηνιαία συνδρομή 9,90 ευρώ τον μήνα.
Οι Γάλλοι θα αρχίσουν να παίρνουν παραγγελίες των νέων Ami στις 30 Μαρτίου από την Γαλλία και λίγους μήνες αργότερα από την Ισπανία, την Ιταλία, το Βέλγιο, την Πορτογαλία και τη Γερμανία. Οι πρώτες παραδόσεις σε Γάλλους πελάτες προγραμματίζονται για τον Ιούνιο.