Δυο προτάσεις για την άγονο του Πειραιά
Σήμερα έληξε η προθεσμία κατάθεσης των προσφορών για τις άγονες γραμμές και, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, είχαμε μία προσφορά για τη γραμμή Νεάπολη – Αντικύθηρα, αλλά δύο προσφορές για τη γραμμή του Πειραιά.
Εκεί κατάθεσε προσφορά η εταιρεία ΤΡΙΤΩΝ με το ΙΟΝΙΣ και η εταιρεία συμφερόντων Ηλιόπουλου με το πλοίο AQUA JEWEL, το οποίο εκτελούσε ενδοκυκλαδικά δρομολόγια μέχρι πρόπερσι και δρομολόγια προς τις μικρές Κυκλάδες από Λαύριο φέτος.
Το πλοίο ναυπήγησης 1997 είναι μήκους 108μ, πλάτους 16,60 και χωρητικότητος 160 οχημάτων (Το ΙΟΝΙΣ έχει αντίστοιχα πλάτος 17,40 μήκος 97,2 είναι χωρητικότητος 170 οχημάτων και έχει ναυπηγηθεί το 1977).
Φυσικά σήμερα, 31 Οκτωβρίου, έγινε η κατάθεση των φακέλων και θα ακολουθήσει ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και οι έλεγχοι του υπουργείου και από εκεί θα μάθουμε ποίος θα αναλάβει το βαρύ έργο των Κυθήρων για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο.
Μία πρώτη παρατήρηση. Και φέτος άφησαν το θέμα των αγόνων την τελευταία στιγμή κάτι που γίνεται εδώ και χρόνια και έχουμε γράψει πολλές φορές ότι αυτό δεν είναι σωστό για τους νησιώτες. Ποίος ακούει όμως;