Advertisement

Εστιατόριο στο Τόκιο απαγόρευσε στους πελάτες να τρώνε μαζί με τα κινητά τους τηλέφωνα

Το 2021 μια περιφέρεια εξέδωσε διάταγμα κατά της χρήσης των τηλεφώνων κατά τη διάρκεια του περπατήματος ή της ποδηλασίας.

423

Στα ιαπωνικά εστιατόρια ράμεν, υπάρχει ένας ανείπωτος κανόνας: «φάε γρήγορα και φύγε». Ένας ιδιοκτήτης τέτοιου καταστήματος παίρνει αυτό το έθιμο τόσο σοβαρά, ώστε άρχισε να μετράει τη χρονική διάρκεια που χρειάζονται οι πελάτες του για να αρχίσουν να τρώνε. Διαπίστωσε ότι εκείνοι που περίμεναν περισσότερο χρόνο για να φάνε από τα καυτά μπολ τη σούπα τους συνήθως παρακολουθούσαν βίντεο στα τηλέφωνά τους, με αποτέλεσμα να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου Debu-chan στο Τόκιο – στα ιαπωνικά σημαίνει «παχουλός» – το οποίο θα γιορτάσει την πέμπτη επέτειό του αυτόν τον Ιούνιο, αποφάσισε να απαγορεύσει στους πελάτες να χρησιμοποιούν τα smartphones τους ενώ τρώνε σε ώρες αιχμής, μια κίνηση που έγινε θέμα συζήτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ιαπωνία.

Advertisement

«Μια φορά, όταν είχαμε πολλή δουλειά, παρατηρήσαμε έναν πελάτη που δεν είχε αρχίσει να τρώει για τέσσερα λεπτά», είπε ο ίδιος στο CNN, προσθέτοντας ότι ο πελάτης παρακολουθούσε βίντεο στο τηλέφωνό του, ενώ το φαγητό του κρύωνε.

Σε ορισμένα μέρη, αυτό δεν θα φαινόταν σημαντικό. Αλλά το συγκεκριμένο εστιατόριο σερβίρει Hakata ramen, ένα είδος τοπικού ramen από το νομό Hakata στη δυτική Ιαπωνία, το οποίο, όπως λέει, είναι ένα «φαγητό που γεννήθηκε για ανυπόμονους ανθρώπους».

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου λέει ότι τα λεπτά ζυμαρικά που σερβίρει έχουν πλάτος μόλις ένα χιλιοστό, οπότε αρχίζουν να τεντώνονται και να χαλάνε πολύ γρήγορα. Με αυτή τη λογική, η αναμονή τεσσάρων λεπτών θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα κακό γεύμα.

«Όταν οι θέσεις είναι γεμάτες και βλέπω ανθρώπους να σταματούν να τρώνε κοιτάζοντας τα smartphones τους, τους λέω (να σταματήσουν)», αναφέρει και προσθέτει ότι ζητά από τους πελάτες να αφήσουν τα κινητά τους και να απολαύσουν το φαγητό.

Το Debu-chan δεν είναι το πρώτο μέρος που ασχολείται με τη χρήση των smartphones κατά τη διάρκεια του φαγητού.

Ένα κατάστημα της McDonald’s στη Σιγκαπούρη διεξήγαγε μια εκστρατεία «Phone off. Fun on» το 2017. Το κατάστημα εγκατέστησε θυρίδες για smartphones όπου οι πελάτες μπορούσαν να αποθηκεύουν τις συσκευές τους ενώ τρώνε, με δηλωμένο στόχο οι άνθρωποι να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθούν στα παιδιά τους.

Οι περιορισμοί στα smartphones δεν αφορούν μόνο το φαγητό, επίσης. Το 2021, η περιφέρεια Adachi του Τόκιο εξέδωσε διάταγμα κατά της χρήσης των τηλεφώνων κατά τη διάρκεια του περπατήματος ή της ποδηλασίας.

Πηγή: CNN

 

 

Πηγή Καθημερινή
Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο