Η άγονη μάλλον οδεύει προς SEAJETS με το AQUA JEWEL
Μετά την κατάθεση των προσφορών για την άγονη των Κυθήρων, η κατακύρωση της γραμμής αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες, όμως, σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες, πλην όμως απόλυτα αξιόπιστες, πληροφορίες, η άγονη οδεύει και πάλι στην εταιρεία SEAJETS, η οποία κατέβηκε στο διαγωνισμό με το «τραυματισμένο» AQUA JEWEL, το οποίο οι ίδιες πληροφορίες τοποθετούν ότι θα επανέλθει προς το τέλος Μαρτίου. Στο ενδιάμεσο διάστημα τα δρομολόγια θα αναλάβει πολύ σύντομα το πλοίο της ίδιας εταιρείας SPORADES STAR για το οποίο είχε ακουστεί και πέρσι ότι θα αντικαθιστούσε το υπάρχον, πλην όμως ουδέποτε τότε επιβεβαιώθηκαν. Τώρα, πάντως, είναι μάλλον βέβαιο. Το πλοίο αυτό μεταφέρει 1000 επιβάτες, είναι τύπου Ro-Ro Ιταλικής κατασκευής 1975, έχει καμπίνες, μήκος 114μ, πλάτος 18, ταχύτητα 19ν.μ. και παίρνει 160 Ι.Χ. και φορτηγά.
Για όσους ήλπιζαν, πάντως, σε κάτι καλλίτερο, ταχύτερο και να μην ακυρώνει δρομολόγια σε κάθε φουρτούνα, μάλλον θα μείνουν με την όρεξη, ενώ για ταχύπλοα, θα μείνουμε όλοι στα προαιώνια…όνειρά μας.
Υπενθυμίζουμε, ότι, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, είχε κατατεθεί και άλλη προσφορά με το πλοίο «ΔΙΟΝΎΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΌΣ» της εταιρείας ΖΑΝΤΕ, όμως δεν φαίνεται, προς το παρόν, να υπάρχουν πολλές πιθανότητες να πάρει τη γραμμή.