Advertisement

Ηταν θέμα χρόνου να συμβεί…

Ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ανέλαβε, τελικά, την πολιτική ευθύνη για την τραγωδία στα Τέμπη. Και ίσως η παραίτησή του να είναι και η ευκαιρία για να μάθουμε για ποιο λόγο, εδώ και τόσα χρόνια, δεν είχε ολοκληρωθεί ο ηλεκτρονικός έλεγχος της κίνησης των συρμών | Κώστας Γιαννακίδης

327

Στις 7 Φεβρουαρίου 2023 η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρομικών εξέδωσε μια ανακοίνωση για την κατάσταση στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Αντίστοιχες ανακοινώσεις εκδίδονται κατά καιρούς από τα συνδικαλιστικά όργανα των σιδηροδρομικών, όμως αυτή, ως πιο πρόσφατη, είναι χαρακτηριστική. Διαβάστε.

«Είναι πλέον εξοργιστικό αυτά να αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο και να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μη δρομολογείται καμία βελτίωση στην υποδομή και λειτουργία, να μην ελέγχονται οι εμπλεκόμενοι φορείς και να μην αναζητούνται ευθύνες. Όπως οι προηγούμενες κυβερνήσεις έτσι και η σημερινή έχει άλλες προτεραιότητες και όχι την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Αντιλαμβάνονται την ασφάλεια ως κόστος. Το υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας  ΟΧΙ! “Εχουν καιρό… κάποια στιγμή θα τελειώσουν”. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων επιλεκτικά παρεμβαίνει, αφήνοντας εκτεταμένα κενά και σοβαρές ελλείψεις στο απυρόβλητο. Διάφοροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλληλο-μεταφέρουν τις ευθύνες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταίει… Φταίνε τα φαινόμενα που είναι έντονα και πλημμυρίζει η γραμμή, φταίνε οι φωτιές που άφησαν καμένους κορμούς, φταίει το χιόνι, φταίνε οι άλλοι, φταίμε λίγο και εμείς, φταίει και ο Χατζηπετρής!».

Στη συνέχεια ακολουθούν αιτήματα για προσλήψεις προσωπικού και για ολοκλήρωση των υποδομών ασφαλείας.

Ξέρουμε όλοι τι θα συμβεί στη συνέχεια, έτσι δεν είναι; Ο ένας φορέας θα μεταφέρει την ευθύνη στον άλλον. Το υπουργείο Μεταφορών θα τα ρίχνει στη Ρυθμιστική Αρχή, η κυβέρνηση στον ΣΥΡΙΖΑ που πούλησε για ένα κομμάτι ψωμί τα τρένα στους Ιταλούς και πάει λέγοντας.

Το πιθανότερο είναι όλο το ανάθεμα να πέσει στις πλάτες του σταθμάρχη, ο οποίος, μάλλον, δεν έκανε σωστά μια δουλειά που έπρεπε να γίνεται ηλεκτρονικά, αλλά ακόμα εκτελείται χειροκίνητα. Ο Κώστας Καραμανλής παραιτήθηκε, αναλαμβάνοντας την πολιτική ευθύνη. Αλλωστε ο ίδιος δήλωνε προ δεκαημέρου ότι «δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα». Σοβαρά, ε; Ναι, βέβαια, θα ανακοινωθούν πρωτοβουλίες για την επιτάχυνση των απαραίτητων έργων και για τη λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων. Για το αυτονόητο, δηλαδή. Που συχνά χρειάζεται αίμα για να κατακτηθεί.

 

 

 

Πηγή Protagon
Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο