Advertisement

Όλες οι εξελίξεις και η αλήθεια για το πλοίο

1.713

Τις τελευταίες μέρες διακινούνται διάφορες ειδήσεις και «ειδήσεις» σχετικά με το πλοίο, αλλά και απίθανα σενάρια, τα οποία βρίσκουν ευήκοα ώτα σε όσους αρέσκονται σε διάφορα σενάρια συνωμοσιολογίας και άλλες παράξενες «ειδήσεις» συνήθως κατασκευασμένες στα ευφάνταστα καφενεία μας. Τι ακριβώς ισχύει, λοιπόν, και πώς ξεκίνησαν οι τελευταίες φήμες;

Οι τελευταίες φήμες θέλουν την πλοιοκτησία του «Μυρτιδιώτισσα» να διαδίδει ότι θα υποβάλλει πρόταση δρομολόγησης στην εν εξελίξει διαδικασία. Όμως για το πλοίο αυτό, ήδη από την ίδια συνεδρίαση του ΣΑΣ στις 26 Σεπτεμβρίου, είχε υποβληθεί πρόταση δίμηνης ακινησίας για την ετήσια συντήρηση. Όμως «φωτιά» υπάρχει, καθώς εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από γνωστή ακτοπλοϊκή (Ηλιόπουλος) για να δρομολογήσει ταχύπλοο στις Σποράδες, εκεί που κινείται το «Μυρτιδιώτισσα», του οποίου η πλοιοκτησία, θορυβημένη, «απείλησε» να «ενδιαφερθεί» για τα Κύθηρα, αν θα υλοποιείτο ο κίνδυνος να μπει ταχύπλοο στις Σποράδες. Αυτά έγιναν γνωστά και έδωσαν και την αφορμή για την πρόσφατη φημολογία, η οποία ξεπέρασε ίσως τις πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος, χωρίς ασφαλώς να παραγνωρίζουμε την περίπτωση να εμφανισθεί αυτή η εκδήλωση ενδιαφέροντος, αφού η αγορά είναι ελεύθερη.

Πάντως, όταν όλα αυτά έγιναν γνωστά το τελευταίο τριήμερο και τα οποία δεν προλάβαμε στην έντυπη έκδοσή μας, είχαμε οξύτατη αντίδραση από το Δήμο με επιστολή του Δημάρχου προς το υπουργείο, που εστάλη χθες, 2 Οκτωβρίου. Στην επιστολή του ο Δήμαρχος αναφέρει το ιστορικό της ασυνέπειας στα δρομολόγια, αλλά και όλα τα σχετικά προβλήματα κατά την περίοδο της δρομολόγησης του «Μυρτιδιώτισσα» απειλεί δε ευθέως το υπουργείο ότι, σε οποιοδήποτε ενδεχόμενο απόπειρας δρομολόγησής του, δεν θα του επιτραπεί η πρόσδεση σε λιμάνι των Κυθήρων! Επιπλέον επισημαίνει το γεγονός της καλοκαιρινής ταλαιπωρίας των Κυθήρων με τις ιστορίες του πλοίου της γραμμής και της έκπτωσης της ΛΑΝΕ, αλλά και της απώλειας εσόδων και μείωσης επισκεψιμότητος στα Κύθηρα την περίοδο που πέρασε.

Σε όλα αυτά να επισημάνουμε εμείς ότι είναι όντως η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που συμβαίνει παρόμοιο γεγονός και απορίας άξιον ότι δεν είχαμε σχεδόν καθόλου αντιδράσεις, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (περί αυτών εκτενέστερα στην έντυπη έκδοσή μας που κυκλοφορεί ήδη). Άλλο επίσης σημαντικό, το οποίο μάλιστα παραμένει αρκετά σκοτεινό για τους Κυθηρίους μετόχους της ΑΝΕΝ, είναι ο σχεδόν μηδενισμός της αξίας των μετοχών τους με τις μεθοδεύσεις που ακολούθησαν την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου και ασχέτως αν όλα έγιναν σύμφωνα με το «γράμμα του νόμου». Έτσι, όσοι θέλησαν τότε –οι περισσότεροι μάλιστα δύο φορές, αφού μετείχαν και στην αύξηση κεφαλαίου- να ενισχύσουν τη συγκοινωνία μας και τη νεοσύστατη εταιρεία αγοράζοντας μετοχές, απλά έχασαν τα χρήματά τους, ενώ όσοι συνήθως φωνάζουν για όλα, που δεν έβαλαν δεκάρα, κοροϊδεύουν τώρα τους συνεπείς και τους ιδεολόγους που είχαν γίνει πρωτοπόροι στην προσπάθεια, όπως έκαναν και τότε. Όλα αυτά δεν τα ξεχνά κανείς και καλόν είναι να γνωρίζουν και οι, συνήθως αδιάφοροι, στο υπουργείο, ότι κάποιοι έχουν ακόμα μνήμες ισχυρές και δεν θα περάσει η όποια προσπάθεια να ξεχάσουμε έτσι εύκολα.

Επανερχόμενοι στο θέμα της εκδήλωσης ενδιαφέροντος να επισημάνουμε ότι την ερχόμενη Παρασκευή λήγει η σχετική προθεσμία υποβολής προτάσεων και αμέσως μετά θα έχουμε νεότερα για όσα θέματα ενδέχεται να συνεχίσουν να μας απασχολούν πάνω στο θέμα πλοίο, το οποίο τόσο ταλαιπώρησε το νησί τους τελευταίους έξι μήνες.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο