Advertisement

Μεσάνυχτα (!) τα δρομολόγια της SKY EXPRESS  στην αιχμή της τουριστικής περιόδου

Ε. Καλλίγερος

552

Είναι γνωστό στους αναγνώστες μας το πως βλέπουν την πύκνωση των δρομολογίων τους μερικές εταιρείες, από τα όσα γράφουμε εδώ και χρόνια για τις μέρες που επιλέγουν να κάνουν τα δρομολόγιά τους, ειδικά τους μήνες που έχει μεγαλύτερη ανάγκη συγκοινωνίας ο τόπος. Όμως τώρα ξεπέρασαν και τους εαυτούς τους! Τα δρομολόγια της θερινής περιόδου, αυτά δηλαδή που περιμένουν στο νησί για να δουν λίγη δουλειά οι επιχειρήσεις, μία εταιρεία και συγκεκριμένα η Sky Express  τα έβαλε σχεδόν …μεσάνυχτα. Δεν είναι σχήμα λόγου. Όταν ξεκινά το αεροπλάνο στις 9μμ από Αθήνα και έχει επιστροφή στις 11.05 τι έχουμε; Είναι δε παγκοίνως γνωστό ότι σχεδόν ποτέ τους καλοκαιρινούς μήνες οι ώρες αφιξοαναχωρήσεων δεν τηρούνται. Άρα, οι πιο τυχεροί επιβάτες, αυτών των δρομολογίων, θα μπορούν άνετα το καλοκαίρι, επιστρέφοντας από Κύθηρα, να πηγαίνουν κατ’ ευθείαν στα ….γραφεία τους! Μόλις αυτό έγινε γνωστό ακολούθησε επικοινωνία του Δημάρχου με τον Διευθύνοντα την εταιρεία και είχαμε μερικούς απείρου κάλλους διαλόγους, που οδήγησαν τον μεν Δήμαρχο να καταθέτει εξώδικο στην εταιρεία και  να απειλεί με ερώτηση στη Βουλή, τον δεν διευθύνοντα την εταιρεία να του λέει αδιάφορα να κάνει ό,τι θέλει!.

Για να προχωρήσουμε σε πρακτικές απαντήσεις, οι εταιρείες προγραμματίζουν τα δρομολόγιά τους, όπως τις εξυπηρετεί και το κοινό απλά επιλέγει εταιρείες. Αυτός είναι ο κανόνας. Έλα όμως που εδώ είναι μόνο δύο και την εποχή αυτή είναι συνήθως γεμάτα τα δρομολόγια και για να βρεις θέση πρέπει να κάνεις τάμα στον άγιο της προτιμήσεώς σου;

Advertisement

Αυτό το γνωρίζουν όλοι και γι’  αυτό και ο τρόπος και το αδιάφορο ύφος της απαντήσεως προς το Δήμαρχο.  Τι θα γίνει τώρα; Δύσκολο να γίνει πρόβλεψη, όμως το ερώτημα είναι γιατί αυτή η κίνηση; Μία υποθετική απάντηση θα ήταν ότι έχουν λίγα αεροσκάφη σε σχέση με τα δρομολόγια που θέλουν να καλύψουν. Αυτό όμως είναι πρόβλημά τους. Η αδιαφορία για τις ανάγκες ενός τόπου οδηγεί και τους επιβάτες σε ανάλογη συμπεριφορά. Που κάποια στιγμή θα έχει και ένα κόστος  και για τις ίδιες από τον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι επιβάτες από τις εταιρείες. Αν δεν τους ενδιαφέρει αλλάζει το πράγμα. Πάντως, η τουριστική κίνηση με τέτοιες ώρες δυσκολεύει και όσοι αναζητούν  προορισμούς διακοπών, αν δεν τους εξυπηρετούν οι ώρες απλά  αλλάζουν προορισμό. Και τα Κύθηρα δεν έχουν την πολυτέλεια να χάνουν ούτε έναν επισκέπτη και ειδικά για λόγους όπως ο συγκεκριμένος. Εν προκειμένω και με όσα συμβαίνουν μέσα στην Ευρώπη σήμερα, που όλοι εύχονται να τελειώσουν ομαλά, όμως συνήθως οι ευχές δεν επαρκούν, το μόνο που δεν θα θέλαμε είναι να βάλουμε έναν επιπλέον μπελά στο κεφάλι μας. Και μάλιστα από την αδιάφορη συμπεριφορά μίας εταιρείας της οποίας η μηδενική προσφορά στις άγονες  πριν 5-6 χρόνια οδήγησε στην κατάργησή τους.

Κλείνουμε δε με την προσθήκη, ότι το αεροδρόμιο Κυθήρων, τώρα που έγινε ο διαχωρισμός για την ενδεχόμενη παραχώρησή του, έχει καταταχθεί στη 2η κατηγορία, αυτήν που έχει επιβατική κίνηση από 30-100.000 ετησίως, που δεν θα την έλεγες και λίγη, παρά το μέγεθος του διαδρόμου και τα όποια άλλα προβλήματα. Περιμένουμε τη συνέχεια, πάντως, αν και δεν έχουμε πολλές ελπίδες.

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο