Σύγχυση με το ηλεκτρονικό εισιτήριο στην Ακρόπολη -Ουρές οι τουρίστες στην είσοδο
ΩΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ
Σύγχυση προκαλεί η θέσπιση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Ακρόπολη, χωρίς την κατάλληλη ενημερωτική καμπάνια, με αποτέλεσμα να σημειώνονται ατέλειωτες ουρές τουριστών και πολιτών, μέσα στο λιοπύρι, για την είσοδό τους στον ιερό βράχο.
Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τη δυνατότητα προαγοράς του εισιτηρίου τους, κάποιοι το μαθαίνουν στην ουρά και επιχειρούν να το κάνουν επί τόπου, ενώ και αυτό είναι δύσκολο μιας και τα κινητά στο συγκεκριμένο σημείο δεν πιάνουν.
Παράλληλα το πολυδιαφημισμένο ηλεκτρονικό εισιτήριο το οποίο ήδη λειτουργεί σε 11 χώρους και μουσεία δεν εξυπηρετεί ακόμη ταξιδιωτικά γραφεία που βγάζουν μαζικά εισιτήρια.
Για την υπηρεσία ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίων μέσω διαδικτύου (e-ticketing) για τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης και των Κλιτύων, επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.etickets.tap.gr/
ΥΠΠΟ: Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο σε μόλις ένα μήνα απέφερε 9.323.666 ευρώ έσοδα
Μιλώντας στην τηλεόραση του Epsilon η Υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου τόνισε: «Υπήρξε συνέχεια στο θέμα, από τον κ. Ξυδάκη που ανακοίνωσε το ηλεκτρονικό εισιτήριο, τον κ. Μπαλτά που άρχισε να το επεξεργάζεται κι ετέθησαν τα θεμέλια, ο σχεδιασμός, κι από τότε που ανέλαβε η νέα πρόεδρος του ΤΑΠΑ μπήκε σε πιλοτική λειτουργία. Εφαρμόζεται σε 11 αρχαιολογικούς χώρους στην επικράτεια.
Πάνω από 500.000 επισκέψεις (504.410) καταγράφηκαν τον πρώτο μήνα λειτουργίας του eticket (στις 5/7/2018 λειτούργησε στην Ακρόπολη, στις 3/7/2018 είχε λειτουργήσει στην Κνωσό και στο ΑΜΗ και στις 2/7/2018 στην Αρχ. Μεσσήνη).
Το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο σε μόλις ένα μήνα απέφερε 9.323.666 ευρώ έσοδα και μετά από δύο μόλις βδομάδες διαδικτυακής παρουσίας μετράμε 143.995 ευρώ έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων στο Internet. Τώρα θα ξεκινήσει το διαφημιστικό σποτ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».